شماره چهارم هفته نامه اينترنتي خبري و تحليلي بست
دانلود و اخبار موزیک داغ و جدید
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

شماره چهارم هفته نامه اينترنتي خبري و تحليلي بست

( شامل اخبار خوانندگان ، آلبومها ، نقد و بررسي ، اخبار كنسرتها و ... )



 



انتشار آلبوم جدید محسن یگانه با نام حباب بعد از ماههای محرم و صفر

آلبوم محسن یگانه با عنوان حباب که قرار بود عید فطر روانه بازار شود تا پایان ماههای محرم و صفر منتشر نخواهد شد . محسن قطعات این آلبوم را از بین جدیدترین ساخته هایش گلچین کرده است و اکثر قطعات آلبوم ساخته شده اند همچنین محسن در این آلبوم یک قطعه را کاور کرده است . فضای آلبوم حباب عاشقانه است و ترانه های آنرا خود محسن سروده است و بار آهنگسازی قطعات این آلبوم را هم خودش به دوش کشیده است . شهاب اکبری و علی ثابت تنظیم کنندگان اصلی این آلبوم می باشند . محسن یگانه در این آلبوم تمام سعی اش را کرده است تا آلبومی متفاوت از آلبومهای قبلی اش ارائه دهد و معتقد است که می تواند مخاطبانش را با فضای جدید کارهایش روبرو کند .
به هر حال آنچه مسلم است مخاطبان و هواداران بی شمار محسن یگانه حداقل باید دو ماهی صبر کنند تا صدای محسن را در آثار جدیدش بشنوند . البته شاید این بار محسن را در قالب ویدئو کلیپ هم ببینیم ، محسن پیش تر از ساخت ویدئو کلیپ برای حباب خبر داده بود البته اگر منصرف نشده باشد و بتواند مجوزهای لازم را از وزارت ارشاد کسب نماید . منتظر این آلبوم جنجالی باشید که بازار مجاز را برای مدتی تسخیر خواهد کرد !!!




دلایل اصلی لغو مراسم بزرگداشت ناصر عبداللهی

«رضا کریمی» (وکیل خانواده عبداللهی و رئیس ستاد برگزاری این مراسم) در وبلاگ اش، پرده از برخی ناگفته ها برداشت و باعث شد ابعاد جدیدی از این اتفاق علنی شود.
 در متن این یادداشت «رضا کریمی » نوشته:
«چند روزی است که مقدمات برگزاری پنجمین سالگرد فراق «ناصریا» ی عزیز فراهم شده بود... ابتدا قرار بود این مراسم روز دوم آذر ماه، یعنی در روز چهارشنبه برگزار شود، ولی‌ به دلیل قرار داد قبلی‌ سالن این مراسم به سه شنبه اول آذر موکول شد. شرایط ویژه اجرای برنامه ایجاب می‌کرد سالن برگزاری از صبح روز برگزاری در اختیارمان قرار گیرد که به دلیل اجرای برنامه‌ای از پیش تعیین شده تا ساعت 16 همانروز، کیفیت اجرایی برنامه‌های پیش بینی‌ شده، دچار افت محسوسی می‌گردید و به ناچار به پیشنهاد نماینده معرفی‌ شده از معاونت هنری وزارت ارشاد، روز جمعه چهارم آذر برای اجرای این مراسم تعیین گردید،... هر چند فاصلهٔ زمانی دو روز به ماه محرم، (مثل مراسم 2سال پیش) در ابتدای کار، موضوع را عادی و برنامه را اجرایی و شدنی متصور می‌کرد، ولی‌ از آنجاییکه مرکز موسیقی‌ مجوز برگزاری کنسرت‌ها را تا پایان روز پنجشنبه سوم آذر صادر کرده بود قدری این موضوع را از نظر بنده با شبهه و تردید روبرو می‌کرد که به همین دلیل و بنا به شواهد موجود و شهادت همهٔ عزیزانی که پیگیر حضور در این مراسم بودند، تاریخ مشخصی‌ به وضوح اعلام نگردید و صرفاً بعضی‌ از نزدیکان و مرتبطین کاری از آن مطلع بودند. لذا موضوع مجدداً جهت استعلام طرح، و شرح چگونگی‌ اجرا و فضای حزن آلودِ حاکم بر آن طی‌ نامه شماره 515-110 خطاب به معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام گردید که با تماس تلفنی نماینده آن معاونت، موافقت نهایی اعلام و مکاتبات لازم جهت اخذ مجوز اصلی‌ با استناد به اعلام شفاهی‌ از طریق موسسه فرهنگی هنری «آیان»، صورت گرفت.
ولی هرچقدر به روز مراسم نزدیک می شدیم دوستان بیشتر از دسترس خارج می شدند تا اینکه پس از 4 روز تماس بی‌ جواب مانده بنده با نماینده ارشاد، آنهم توسط واسطه، خبرِ لغو مراسم و تعویق آن به پس از ایام محرم و صفر، یعنی دو ماه پس از سالروز رحلت «ناصریا» (!) را شنیدم...
اشتیاق نوازندگان و خوانندگان حاضر، استقبال عمومی‌ هواداران و مشتاقان «ناصریا»، تعمیم و تاثیر حکمت ساز اندیشه موسیقایی ناصر از یک سو... و بی‌ پاسخ ماندن شور و عشق ناشی از انتظار قریب به هزار نفر از مستمندان و ایتامی که دو سال برای حضور در کنسرتی که می‌توانستند همه ی‌ موسیقی‌ ایران را یک جا دیده و حد اقل یه «پُز» هر چند ذهنی‌ برای مرفهین «کنسرت برو» و مشتریان هفتگی آن داشته باشند، از سوی دیگر، به اندازه ای‌ همهٔ خستگی‌ سه هفته‌ای کار شبانه روزی همکاران فشار روحی زیادی را در پی‌ داشت که فقط یه فکس، یک دلنوشته، و یک دعا توانست ما را آرام کند... چیزی که به موقع رسید تا همه با هم بگوییم: «این نیز بگذرد...» .




علی لهراسبی و تولید آلبوم تصمیم با آهنگسازی شادمهر عقیلی ؟

آلبوم تصمیم علی لهراسبی آخرین مراحل تولید را هم پشت سر گذاشته و آماده انتشار است ... این آلبوم که قرار بود قبل از آغاز محرم روانه بازار شود با وقفه ای که خود لهراسبی ایجاد کرد موکول شد به بعد از ماههای محرم و صفر . لهراسبی در این آلبوم از ترانه های مونا برزویی، حدیث دهقان، امین ناصوتی، مهسا سماواتی، الناز اسفندفر، محمد کاظمی، علیرضا پیروزی استفاده کرده و آهنگسازی و تنظیم قطعات را نیز، فواد غفاری، شهاب اکبری، بابک مافی و محمد ناهیدی بر عهده داشته اند .
ناگفته نماند که شادمهر عقیلی حداقل یکی از قطعات این آلبوم را آهنگسازی کرده است ولی در حال حاضر علی لهراسبی از آوردن نام شادمهر در شناسنامه آلبوم به دلایل نامعلوم امتناع کرده است. محمد ناهیدی و مونا برزوئی که در شناسنامه این آلبوم حضوری پر رنگ دارند در آلبوم جدید شادمهر نیز حضوری فعال داشته و همین تیم 3 قطعه را نیز برای لهراسبی آهنگسازی و تنظیم کرده اند.
لهراسبی در پاسخ به صحت و سقم این اخبار و همکاری اش با شادمهر در آلبوم «تصمیم » گفت: « این اخبار را نه من تائید می کنم و نه تکذیب! اجازه بدهید آلبومم منتشر شود، در این مورد هم صحبت خواهیم کرد!».




محمد علیزاده را بیشتر بشناسید !

متولد 23 دی ماه 1360 در کرج است و برای اولین بار در 4 سالگی خوانده است . مهندس کشاورزی است اما علاقه شدیدی به موسیقی دارد و خواننده محبوبش اورس است . در دوران تحصیل از درس شیمی متنفر بوده ولی ادبیات و ریاضی را دوست داشته . یک بار عاشق شده آن هم در 19 سالگی و به آن افتخار می کند . بازی هنرمندانی چون فاطمه معتمد آریا و زنده یاد خسرو شکیبایی را دوست دارد . از اجرای فرزاد حسنی خوشش می آید . علی دایی و کریستین رونالدو فوتبالیستهای محبوبش هستند . خداحافظ و جز تو را جزو محبوبترین ترانه هایش می داند . اگر جادوگر بود کاری میکرد که همه خوانندگان ایران با هم رفیق و مهربان باشند . لباس مارک دار محبوبش D&G است و از عطر VBULGARI خوشش می آید . از کارهای ناصر عبدالهی انرژی میگیرد و با شنیدن آثار ناصریا به آرامش می رسد . از تولیدات مسعود کیمیایی و مهران مدیری لذت می برد . اولین آلبومش آماده انتشار بود که از اینترنت پخش شد اما هم اکنون برای آلبوم جدیدش مجوز گرفته و جزو خوانندگان مجاز ایران است .




سعید شهروز : دیگر آلبوم جدید ارائه نمی کنم !

همانطور که می دانید آخرین آلبوم سعید شهروز «بی خوابی» نام داشت که پس از سه سال سکوت در سال 1387 وارد بازار شد . سعید شهروز تا قبل از بی خوابی هر سال یک آلبوم روانه بازار می کرد اما عدم موفقیت آلبوم «پسرم» باعث شد او تصمیم بگیرد تا تحول عظیمی در کار خود داشته باشد. در این آلبوم سعید شهروز برای اولین بار از آهنگسازی و تنظیم بهنام ابطحی استفاده نکرد و تیم کاری خود را به کلی تغییر داد. در این آلبوم از مطرح ترین آهنگساز داخلی بهروز صفاریان استفاده کرد. روزبه بمانی با 5 ترانه نقش پررنگی در این آلبوم دارد که اشعار او برگ برنده این آلبوم است.
شهروز همچنین درباره همکاری در آلبوم جدید خود با بهروز صفاریان گفت: «اینکه می گویم هنوز هیچ چیزی مشخص نیست ، واقعا تمام ابعاد کار منظورم است. هیچ تصمیمی در این باره اتخاذ نشده و گذشت زمان می‌تواند خیلی چیزها را مشخص کند»
اما در حال حاضر سعید شهروز از نبودن رسانه ای خاص برای موسیقی ناراضی است و معتقد است آلبومی که در این اوضاع وارد بازار کند با مشکل شکست تجاری مواجه خواهد شد و در حال حاضر تولید آلبوم جدیدش در بلاتکلیفی به سر می برد.




مازیار فلاحی و ترانه های سریال جاودانگی

مازيار فلاحي در مورد ترانه های سریال جاودانگی می گوید : سريال «جاودانگي» در كل زندگي دختر شهيد تندگويان را روايت مي‌كند؛ بنابراين فضاي احساسي و عاطفي بر فضاي حماسي قالب مي‌شود؛ موسيقي فيلم نيز با ريتمي آرام و با الهام از اين فضاي عاشقانه نوشته شده است.
او با بيان اينكه چهار قطعه موسيقي با كلام براي اين سريال ساخته است، افزود:‌ تيتراژ آغاز بر خلاف قطعات ديگر، كاملا حماسي ساخته شده است، اما موسيقي‌هاي متن و تيتراژ پاياني از يك عاشقانه‌ي آرام مي‌گويند.
موسيقي «جاودانگي» بر اساس متن و شخصيت‌هاي قصه ساخته شده‌اند و براي شناخت شخصيت‌ها مشاوره‌هاي بسياري‌ با عوامل سريال داشتم تا براي ساخت موسيقي درك بيشتري به دست آورم.
فلاحي همچنين گفت :‌ با اينكه اين سريال براي صداوسيما ساخته شده است، اما هيچ دخالتي از طرف اين سازمان بر آثار من اعمال نشد و با اينكه موسيقي براي سريال ساخته شده است، اما فكر مي‌كنم قابليت مستقل بودن را داراست.
مجموعه تلويزيوني «جاودانگي» درباره‌ي زندگي وزير شهيد نفت، محمد جواد تندگويان است كه از يكشنبه ششم آذر ـ اول محرم ماه ـ جايگزين سريال «وضعيت سفيد» مي‌شود.
اين سريال در 20 قسمت ‌45 دقيقه‌اي در گروه فيلم و سريال شبكه سه و روابط عمومي وزارت نفت به تهيه‌كنندگي صديقه صحت و به كارگرداني اكبر منصور فلاح ساخته شده است.




علیرضا قمیشی و تولید آلبومی با سبک مخصوص خودش

اولین آلبوم علیرضا قمیشی با نام اسیر که بعد از انتشار با استقبال خوبی مواجه شد علیرضا قمیشی را بر آن داشت که بلافاصله استارت دومین آلبوم رسمی اش را بزند و از رشید رفیعی برای تولید آلبوم جدیدش کمک بگیرد .
مراحل ساخت و تولید این آلبوم به پایان رسیده است و با اتمام محرم و صفر روانه بازار مجاز خواهد شد ... لازم به ذکر است که مریم اسدی ، محمدعلی بهمنی ، رشید رفیعی و خود علیرضا ترانه سرایان این آلبوم هستند . آهنگسازی قطعات هم بر عهده رشید رفیعی و خود علیرضا بوده است و تنظیم کلیه قطعات و همچنین میکس و مسترینگ را رشید رفیعی بر عهده داشته است . اگر مشکل خاصی پیش نیاید آلبوم بعد از محرم و صفر و حداکثر تا پایان امسال منتشر خواهد شد . منتظر این آلبوم متفاوت باشید ...




شهاب بخارایی و بازگشت به بازار مجاز پاپ

بدون شک مخاطبان موسیقی هنوز آلبومهای شهاب بخارایی را از یاد نبرده اند . این خواننده محبوب به دلیل پخش کلیپ هایش از شبکه های ماهواره ای به مدت دو سال ممنوع الفعالیت شد اما به تازگی با رفع مشکلات ممنوع الکاری اش فعالیت های موسیقایی اش را از سر گرفته است . اخیرا قطعه ای مشترک با یک خواننده دیگر از شهاب بخارایی در اینترنت منتشر شد که نوید از بازگشت شهاب بخارایی به دنیای موسیقی می داد . شهاب تولید قطعاتی را در دست دارد که به زودی آثار جدیدش را خواهیم شنید .




رضا یزدانی و دفاع از آلبوم جدیدش «ساعت فراموشی»

آلبوم جدید رضا یزدانی با نام ساعت فراموشی اخیرا منتشر شد و مورد برخی انتقادات قرار گرفت البته ناگفته نماند که این آلبوم مخاطبان و هواداران خاص زیادی هم داشت .
رضا یزدانی در واکنش به انتقادات مطرح شده درباره کیفیت آلبوم «ساعت فراموشی» تاکید کرد که تنها جای قطعه «منفردزاده» در این آلبوم خالی است .
رضا یزدانی دو سال وقت صرف این آلبوم کرد و با انتشار 14 تراک در این آلبوم قوی تر از پیش وارد بازار مجاز شد و علی اوجی هم با تبلیغات مناسبی که داشت توانست توجه مخاطبان موسیقی را به این اثر جلب نماید .
البته هر اثر تولید شده منتقدانی هم دارد اما در کل با یک آلبوم نوستالژیک و خاطره ساز روبرو بودیم و قطعاتی در این آلبوم جای گرفته اند که برای اهالی موسیقی و سینما خاطره انگیز است .




سپیده خداوردی ، نوازنده کاربلدی که بازیگر قابلی هم هست !

بدون شک مخاطبان ارکستر ملی و ارکستر سمفونیک سپیده خداوردی را به خوبی می شناسند . او 11 سال عضو ارکستر ملی بوده و نوازنده تار و کنترباس می باشد . همچنین با برخی از گروه های حرفه ای دیگری هم به اجرا و همکاری پرداخته است . او بارها و بارها در خارج از کشور به اجرای کنسرت پرداخته و اخیرا در سریال پرمخاطب «از یاد رفته» در مقام بازیگر نقش اصلی خوش درخشید . در حال حاضر چندین فیلمنامه به او پیشنهاد شده و او در حال بررسی و تصمیم گیری است . ناگفته نماند که در طول مدتی که سریال از یاد رفته پخش می شد در ایران حضور نداشت و مشغول اجرای کنسرت در اروپا به سرپرستی مجید درخشانی بود .




دلیل اصلی ممنوع الکار شدن فرمان فتحعلیان

فرمان فتحعلیان با بیان اینکه ممنوع الکاری وی را شخص «میرزمانی» رئیس دفتر موسیقی ارشاد به دلایل نامعلوم امضا کرده است، سکوتش را شکست و پاسخ برخی شایعات را داد.
در آخرین کنسرت فرمان فتحعلیان در سالن همایش‌های برج میلاد، سیروس الوند مهمان رسمی این خواننده در برنامه بود که قبل از برنامه هماهنگی‌هایی برای حضور این کارگردان بزرگ سینما بروی سن و صحبت چند دقیقه ای او انجام می شود اما با مخالفت تهیه کننده کنسرت رو به رو می شود. ولی اصرار فتحعلیان به این کار بالاخره نتیجه می‌دهد و در اواسط برنامه او با به کار بردن لفظ: «کارگردان آثار ماندگاری چون «فریاد زیر آب» ، الوند را به حاضرین معرفی می‌کند و از او می خواهد بروی سن بیاید. این کارگردان هم با استقبال و تشویق حاضرین بروی سن می‌رود و ابتدا کمی در مورد «فریاد زیر آب» صحبت کرد و گفت : « این فیلم بواسطه من نبود که آنقدر گل کرد و ماندگار شد. بازی خوب و قوی «داریوش» و ترانه ماندگارش برای این فیلم بود که آنرا تا این حد در بین مردم جا انداخت.»
این اظهارات جو سالن را به هم می‌ریزد و باعث برخی بی نظمی‌ها هم می شود. عناصر مسئول هم با گزارش این تخلفات به حراست دفتر موسیقی با واکنش تند اعضای دفتر موسیقی رو به رو می‌شوند و خیلی زود حکم ممنوع الکار شدن این خواننده صادر می شود.




حمید عسکری و تولید چهارمین آلبوم مجازش

حمید عسکری از ساخت و تولید آلبوم چهارم خود خبر داد و گفت: این آلبوم که «کما۴» نام نخواهد داشت، هم اکنون در مرحله تولید قرار دارد.
وی که در تولید این آلبوم با افردا جدیدتری مشغول همکاری است،  در این رابطه گفت: برای ساخت این آلبوم ، تصمیم گرفته ام تیم کاری ام را به طور کامل عوض کنم. فقط به این دلیل که از تکرار فاصله بگیرم و آلبوم هایم یکنواخت نشود. این تصمیم هیچ ربطی به این ندارد، که از همکاری با همکاران قبلی ام ناراضی ام ، بلکه در کمال رضایت از آنها این کار را می کنم.
وی در ادامه گفت: می خواهم فضای کاری ام را  با حفظ استایل کاری ام، عوض کنم. به همین دلیل نیاز به یک تفکر جدید دارم. فعلا درگیر انتخاب همکار برای این آلبوم هستم. اما به احتمال زیاد بهروز صفاریان یکی از دوستانی خواهد بود که در این آلبوم با من همکاری می کند.هنوز این همکاری قطعی نشده، اما احتمال همکاری ما بسیار است.
وی همچنین ادامه داد: تا جایی که برایم امکان داشته باشد، سعی می کنم با گروهم کار کنم ولی در بعضی جاها احساس می کنم نیاز به تغییر هست. مثلا در آلبوم جدیدم احساس کردم به یک موزیسین خلاق تر و با سوادتر احتیاج دارم چون نسبت به آلبوم های قبلی ام، ارکسترال تر خواهد بود و سازهای زنده و همین طور، هارمونی در آن نقش اساسی خواهند داشت .
عسکری خاطر نشان کرد:البته چند گزینه را در نظر دارم که احتمال همکاری با بهروزصفاریان در این میانه بیشتر از بقیه خواهد بود.
وی ادامه داد: در خصوص ترانه های این آلبوم نیز باید بگویم فقط به ترانه های خودم اکتفا نکرده و از تجربه ترانه سرایان دیگر نیز بهره خواهم برد.
این خواننده یادآور شد: هر کس هر کمکی که بتواند به من بکند، حتما از وی بهره مند می شوم. اما باید یگویم که این آلبوم را امسال منتشر نخواهم کرد. چون دلیلی نمی بینم که بخواهم به فاصله کم از هم به انتشار آلبوم اقدام کنم. آلبوم بعدی باید حداقل به فاصله دو سال از آلبوم قبلی منتشر شود. مثل اتفاقی که برای «کما۳» افتاد و به فاصله دوسال از آلبوم قبلی منتشر شد.




احسان خواجه امیری : در موسیقی ما مافیا وجود ندارد ...

احسان خواجه امیری خواننده محبوب و با تکنیک موسیقی پاپ می گوید : در موسیقی ما مافیا وجود ندارد اما آدم قوی وجود دارد در موسیقی ما آدمی مثل محسن رجب پور حضور دارد که کارش را بلد است یا مثلا آقای جلیل پور . یکی از بی فرهنگی های ما این است که به آدم های توانمند می گوئیم مافیا و اصلا هم حواسمان نیست که لفظ مافیا بار منفی دارد ... به هر آدمی که فکر و برنامه و هوش و سیاست کاری خوبی دارد لقب مافیا می دهیم تا ناکارآمدی خودمان را پوشش بدهیم .




امیر حسین مدرس از آثار مناسبتی محرم در سبک پاپ انتقاد کرد !

امیر حسین مدرس با انتقاد از آثار موسیقی منتشر شده در حوزه محرم گفت : اگر به اصالت ها توجه شود ، هم در کلام و هم در موسیقی کاری دلنشین خلق می شود در موسیقی پاپ و کلاسیک هم می‌توان به اصالت‌ها احترام گذاشت.
او در تفسیر اصالت در آثار مناسبتی ویژه محرم گفت: منظورم از اصالت ، استحکام در کلام است. استحکام شعر ، استحکام ترانه. نوع خواندن و تنظیم موسیقی. در برخی از آلبوم‌هایی که در این حوزه منتشر شده‌اند که دوست ندارم اسمی از آن‌ها ببرم، اشعاری استفاده شده بود که مخصوص حالات اوج انسانها در هیات ها و سوگواری هاست. دوستان این کارها را در کارهایشان آورده بودند که مخاطبان در هر حالتی به آنها گوش بدهد.
وی ادامه داد: مثلا روضه قتلگاه امام حسین (ع) را نمی‌شود هر جایی گوش کرد. مثلا در ماشین و در حین رانندگی که مثلا صدایی هم باشد! این زمان و حال مخصوص خودش را می‌طلبد. متاسفانه در برخی از این آثار این اتفاق افتاده که به نظر و عقیده شخصی من این اتفاق درست نیست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.: Weblog Themes By Pichak :.


پيوندها



ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 873
بازدید کل : 12020
تعداد مطالب : 131
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1






فال انبیاء

فال انبیاء

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


.

.

.

.




Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

statistics


IranSkin go Up
تماس با ما

تعبیر خواب آنلاین

http://www.axprint.com/Signup/?IN=89836SO


قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

download

چت

قالب بلاگ اسکای

قالب وبلاگ

اخلاق اسلامی

قالب وبلاگ

فروشگاه اينترنتي ايران آرنا